Emelie som liten


Orkar inte gå & träffa någon i det här vädret, usch för regn.
Men tänkte lägga upp lite bilder från när jag var liten :)



Jag & Nora.

Jag var tuff redan då.

Jag & Maximilian :)

Jag&Pappa exakt 13 år sedan.

IM ON TOP OF THE WORLD! Jag i krusboda när jag var liten. Vet inte varför jag var där.


I mumindalen.

Maximilian har damp :)

Jag & Nora i mumindalen! :)



hungrig?



Jag, Ingela & Alexandra i åmål.





När ja slagit i näsan i stengolvet på verandan..

Jag & mina grannar klappar en hund. Jag är cp:et i kepsen.

HAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAAHHAAHAH!

Hos farmor .. vad gör jag egentligen? HAHA.

Jag & någon norsk bebis.

Jag & någon norsk bebis 2.



You cant touch this, dudududu dudu duduu!

Köket när någon bröt sig in.







Jag & Pappa.







Pappa som soldat i libanon.


Kommentarer
Postat av: Rebecca Bieber

ååååååååååh, vad söööt!!!! JAG DÖR ! :D FETT SÖT EMELIE !!!!!!! <3

2010-05-23 @ 15:14:12
URL: http://rebeccabieber.blogg.se/
Postat av: Julia

Hahah så jävla *sööööt' ! :D



sv ; men emelie, du är inte ful på ngn bild? och du är ju förfan skitfin, sluta klaga. jävla modell -.- <3

2010-05-23 @ 17:14:34
Postat av: elin

Söt då ! Söt nu ! <3

2010-05-24 @ 07:33:42
URL: http://loveainteverything.blogg.se/
Postat av: rebecca e

VAD SÖÖÖÖT ! ;D

2010-05-24 @ 15:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0